Saturday, July 31, 2010

e-learning (Kementerian Kesihatan)

Keluarga bahagia & sihat di MaxValu Jusco Aeon,Ampang

30/07/2010(Friday)-Shooting!!!my fav ever! nama pun kerja. I keep working hard & I can get anything that I want, If God gave me the talent,I should go for it, AGREE?.panggilan sebelum tidur memang membawa rezeki. Sampai tak lena tidur bukan kerana menanti hari jumaat ni tapi si meow menggangu keselesaan di kamar..* macam bosan je ayat2 ku kali ni..

tak bosan bila.......seseorang mengejutkan Fath jam 5am?! tersangatlah mengujakan sampai Fath semangat gila nak bekerja. Life can be beautiful depending on how we look at it, Actually everything can, everything has it's own beauty. Status twitter ku sebelum tidur membuatkan dia berniat sebegitu.Thanks sangat3! sumpah terharu. Da SWEETIES ever ok!

e-learning?Kementerian Kesihatan? nak tahu lebih sila tunggu sehingga website kementerian siap ditayangkan.

Sinopsis:
Fath sebagai anak kepada sebuah keluarga yang mengamalkan gaya hidup sihat. Dari shopping sampai la..bersenam..korang layan la pix bawah ni..

kononnya Aerobic..

Aerobic memang bagus untuk meningkatkan cardiovascular ,tetapi tak semua aktiviti aerobik akan membakar lemak.So, sebelum 'berjoget-joget' comel tu..pilih cara yang lebih berkesan ya.. 1 lagi sila kawal permakanan korang.



yoga..gaga

piano?tak reti langsung!

sumpah mengantuk!!!

habis je shoot terus gerak untuk temu janji tengok wayang di KLCC!! SALT movie!




Kenapa WAJIB tonton?

Bukan kerana Angelina Jolie je tapi aksi dia dalam cerita ni memang akan buat korang tak duduk diam.She's beautiful gila! Jalan cerita yang tak berapa berat dan boleh dipaham..,tak macam cerita inception. Standard disebalik yang BAIK tu ada JAHATnya, disebalik JAHAT tu..entah ada ke tak BAIKnya..Jalan hidup mungkin boleh diubah tapi mungkin lebih dasyat dari tu yang akan berlaku. Tengok la wei..tak rugi pun.

p/s:walaupun penat & mengantuk teramat. 5am-3am berjaga..Fath tetap happy.weeeee

3 comments:

lizz said...

weekend adalah untuk bersama org2 tersayang.maceh! hahahaha. love u my adik n hope u will be happy n enjoy ur moment with ur love one ;)

siti fathiyah said...

u too sis!!!love u too!maceh!.

Nurul Adeq Poja said...

piano? meh nk ajo adik memang teror ar bab ajo2 tapi main x reti .maceh