Masa untuk membawa adik bongsu a.k.a kembar lain tahun ku.*remind-kan lagi kami lahir tarikh yang sama 14/12 cuma beza 15 tahun.Masuk..keluar..masuk ..keluar semua kedai, sampai la masuk 1 kedai ni,memang menarik perhatian den.Kedai Romantika ni menjual 80% barang hiasan rumah berkonsepkan Inggeris, white+ pink flower. Melilau mata bulat ni tengok harganya murah.serious murah, tapi tengok apa benda la. Terus terfikir untuk persiapan pertunangan Enya nanti, dah dapat ilham baik punya!, so..bawah ni antara barang yang menarik hati ni.
yang ni?untuk menyinari suasana majlis tu nanti,gila romantik!
ni?flower girl naik basikal?*semua ni angan2 Fath je, untuk majlis pertunangan Enya nanti lain, tema pun lain maaa..
Sampai capek dibuatnya, layan Romantika tadi, lagi romantik badan diurut 'baik punya', *slogan baru for this entri.Cuba la.RM 1-3 minute, RM 5-15 minute, RM10-30 minute.

cool!bukan nak baget bagus kate blog ni 'cool blog',apa salahnya kan.huhu, tu..atas tu la Cool Blog, kedai jual air rasa pelik.Mungkin ada yang suka mungkin ada yang tidak, tu bergantung pada tekak & lidah u all. Fath saja je nak cuba cos teringat dekat 'black pearl jelly' tu, yang biji hitam, zaman sekolah dulu rajin beli.Yang pelik lagi pelik sepelik peliknya, milk tea + perisa buah-buhan+black pearl jelly =tak boleh bla dengan milk tea yang pahit tu.(ni pendapat Fath je tau,jangan benci pula) Penggemar milk tea ok kot. U all boleh pilih sama ada milk tea @ green tea @ red tea. Rasanya..entah.Ada berani?cuba la!Don't worry ,HALAL.






No comments:
Post a Comment