Monday, February 15, 2010

Nasi minyak depan rumah

mata ku sembab bersama engku.

15/02/2010(Monday)-Tidur dalam pukul 3 pagi lebih , bangkit dalam pukul 5 am, tidur2 ayam. Adik pula sampai dalam pukul 9 pagi terus Fath pulang untuk sambung tidur, 11.30a.m bangun, boleh la.. dari tak tidur kan...siap cepat!!datang makan kenduri kahwin jiran sebelah rumah (jiran baru) pengantin pun Fath tak kenal.haha!!

Sudah pasti makan bersama jiran ku Engku, kami keluar je pintu rumah terus makan,senang.Habis makan terus tukar baju ,kerja. Macam biasa lah orang cuti Fath kerja.Apa yang lebih best, mama boleh pulang esok petang!yeay!!finally...

erm..tak ada cerita menarik hari ni, kerja-ke hospital-kerja...tu la aktivitinya.balik ni..nak tidur lagi..rest and peace so badly.

No comments: