bukan kami ye yang berlangsung..haha!!kami tolong bawa hantaran dari pihak pengantin lelakiMajlis pertama ni, fath temankan Nikman sekali gus dapat kenal kawan2 dia..seronok dapat kenal orang2 baru ni...
Majlis ke-2 pula,ni member Fath,Rina. Kawan se-kolej dulu.Akhirnya mu bertunang juga.*tepuk tangan tanda gembira.
Majlis ke-3 pula majlis doa selamat dirumah auntie Fath, tapi tak ada photo la.Batt phone kong.*King Kong!
sedap woo!!kenduri mana yang ada hidang something like this...cuba habaq sini..hahaha!memang tak ada la. saja nak buat iklan dalam entri kali ni.Nampak sangat Fath rushing menaip sampai kosong idea nak celoteh apa. Korang layan je la pix2 yang ada ok.chow!
p/s:Doakan la Fath ketemu jodoh yang baik & gila macam Fath.haha!!





1 comment:
insyaAllah die la jodoh mu! lalaa! *tepok2Pehe
Post a Comment