Tuesday, August 4, 2009

Tagged from Husniyyah Al-Husna

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

• di soal siasat tentang bacian 'saving account'.

2. 2 jam yang lalu?

• makan kenny rogers roasters dan makan ubat sakit tekak.

3. Minggu lepas?

•busy.(tahap nak pengsan)

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?

1.misery business-paramore
2.semua lagu gamelan indonesia dan malaysia.
3. lucky-jason mraz feat colbie caillat


5. 3 binatang yang anda tak suka?

1. babi
2. lipas
3. Nyamuk


6. 5 fakta tentang anda?

1. suka ketawa!terutama 12 a.m dan keatas.hahah!!
2. suka derma darah.(bukan untuk nyamuk)

3. friendly,talkative....
4. sangat cerewet dan amat memilih dalam fesyen.(ikut selera sendiri)
5. setia


7. Tahun depan mungkin anda?

• berjaya dalam modelling dan business.amin.
• lebih sibuk


8. Saya tak reti sangat…

• mengorat!Fath bukan perigi cari timba.(timba banyak yang mengarut)hahah!!
• swimming!failed.
• bergaduh.prefer to be silent.
• bergosip.suka buat hal sendiri.
marah orang.


9. Saya pandai …

• Berbicara dengan sesiapa jua dalam apa jua topik.(peramah)
• berfesyen(lahir dari dalam diri)
• bela kucing.
• melukis dan bermain gamelan.
• main-main!hahah!!


10. Kawan saya…

• ramai sangat.

11. Saya ada…

• diri sendiri
• pegangan hidup.
• Yang tersayang (family/Deng/sahabat/kucing)
• talifon! -eh?kenapa?boleh keep in touch..hhaha!!

12. Saya seorang…

• Perempuan tulen
• islam
• waras

13. Adik saya…

•4 orang (seorang lelaki dan 3 orang perempuan)


14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…

1. membaca
2. melukis
3. muzik

15. Bilakah pertama kali bercinta?

• pada tahun 2001 dengan penolong ketua kelas (lelaki) sebab Fath ketua kelas.ahahha!!!

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?

• teringin nak lakukan buggy jumping

17. Saya rindu…

• arwah atuk-atuk dan nenek.

18. Saya tak sabar…

• berkeluarga bersama orang yang dicintai(suatu hari nanti)

19. 5 laman yang anda slalu layari?

• Blog
• Facebook
• Email, Yahoo.
• jomstar
• polyvore

20. Anda mahu tag?

• orang yang pertama baca
• orang yang kedua baca
• orang yang ketiga baca
• orang yang seterusnya
• orang yang terbaca

No comments: