Wednesday, April 14, 2010

derma darah kali ke-7!

suka3!!


14/04/2010(Wednesday)-Kali ke-7?! pergh!!!tak sangka! setiap 3 bulan sekali pasti datang ke Pusat Darah Negara(PDN) untuk derma darah. Sudah jadi kebiasaan. Jangan risau ye orang diluar sana, darah Fath tak ada penyakit...ku tak merokok, tak minum alkohol, tak makan b**i, makan pakai duit sendiri...hasil pencarian ku...& ku ikhlas nak beri kepada yang memerlukan.Terima lah darah O ku ye...siapa dapat tu, alhamdulillah.



makanan yang diberi oleh pihak PDN,Thanks!!


p/s :ringkas je post Fath sekarang ni...masa tak cukup...tapi darah Fath cukup untuk didermakan kepada yang memerlukan, korang yang boleh derma , apa salahnya dermakan...sama2 la kita cari pahala selain duit.

2 comments:

Alia said...

mewah gak makanan yg diberikan tu... ataupun mgkn sbb Fath yg derma.. maka PDN bg yg istimewa utk Fath.. ;p

BD Fabregas said...

aku br derma sekali jek..