
24/12/2010(Friday)- Last day shoot Hani Tv3 & Anugerah Skrin 2010 (ASK), memang macam pelesit dibuatnya.Dari pukul 8am(24/12)-2am(25/12) non-stop.Dari Puchong-Bangsar (ambil baju sponsor& saloon) -PWTC. Memang gila habis! Tapi....Alhamadulillah, cos Allah SWT permudahkan segalanya, walaupun hujan lebat, traffic jam. Apa yang dirancang dapat dibuat dengan baik sekali.1st time Fath jejak kaki di red carpet, sebelum ni tengok je dekat tv, tak pernah terfikir pun sampai ke situ, Apa yang Fath buat..redah je. Happy?! yes! I am HAPPY!, dapat jumpa kawan2 lain, Liya, Asry, Iqbal, Suzana, Kak Mon, & ramai lagi!Paling terbaik Fath ada personal photographer. siapa?tunggu...Fath tunggu photo2 terbaik dari dia ni.nanti Fath upload ok!

p/s: Jadual kerja terus dipenuhi, alhamdulillah..rehat untuk 'acting', berbalik ke 'modeling' ,& 'hosting' menanti.



1 comment:
wahhh
mesti best kan?
tahniah2
dah bertambah femes la skrg ni
Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy
Post a Comment