Friday, February 20, 2009

Memang tahap bosan!!

Apa kejadah nya ni....kalau gila dah naik macam ni la..kerja tak kerja...mula la buat kerja lain...buat kerja gila pun dengan kawan perempuan je la....aktiviti ni berlangsung di Glass gallery...kami yang sudah berpunya ni..dah tak ingat dunia bergurau..si Marelyn dan Kak Zihan dah tak ingat status tunangan orang nak ikut otak Fath yang bujang...haha...aksi tak la melampau mana..gila kalau over..gegar computer kang..ni nak dikategori kan sebagai apa pulak...gila posing ke gila guling....haha...saja nak kongsi cerita...









1 comment:

Zool Blogger said...

Posing jgn tak posing..
comey2 ye..


ZOol Melaka