
29/10/2011(Saturday)- STOP HUNGER!! and i'm always hunger.hahaha!! Makan tu dah jadi kewajipan Fath. Tapi kali ni bukan pasal makan tapi untuk bagi orang makan. Senang nak menolong orang yang memerlukan ,hanya mengeluarkan sedikit wang & luangkan sedikit masa di World Hunger Relief 2011 di Putrajaya. Seriously Fath tak la ada banyak duit nak didermakan, tapi RM25 tu memang ada sangat la untuk diderma ikhlas untuk charity event anjuran Yayasan Bistari ni.

ikutkan Fath jalan pakai kebaya je...hoho

Emie, Cikot,Fath & Man
Datang daftar dari pukul1pm, pukul 3pm ambil makanan KFC or Pizza Hut or Rasamas untuk di lahapkan. Lepas tu relax sampai pukul 5.45pm mula berjalan beramai-ramai sampai pukul 7pm. Best tau! jalan lenggang lenggok lepas tu berhenti & bergambar. hahaha! antara aktiviti dating berjemaah ni ;D p/s: Kalau ada aktiviti charity seumpama macam ni, roger Fath ok!
2 comments:
knape x de dgr psl event ni? or sy x amik port?
kat surat khabar ada. mungkin tak cukup promosi. ;)
Post a Comment